Menu

Jacqueline Mommer – Marketing & Communications Manager Blycolin

© Minneboo Fotografie Nicole Minneboo

Wie zijn jullie en hoe zijn jullie verbonden met de horeca?

Blycolin is dé toonaangevende internationale specialist en partner in linnenservice voor de hospitality branche, al bijna 50 jaar. Op inspirerende en efficiënte wijze komen wij met trots tot duurzame totaaloplossingen die bijdragen aan de maximale kwaliteitsbeleving van de gasten. Blycolin draagt de horeca een warm hart toe. Immers, onze klanten zíjn de horeca. Ons team maakt zich er iedere dag hard voor om deze horeca te voorzien van voldoende en schoon linnen, zodat de horeca ondernemer zich bezig kan houden met zijn gasten en zich geen zorgen hoeft te maken over linnen.

Waarom zijn jullie Vriend geworden van Nationale Horecadag?

Uit de regelmatige gesprekken die wij met onze klanten hebben komt steeds naar voren dat het voor de horeca moeilijk is om aan goed en blijvend personeel te komen. Goede en gemotiveerde medewerkers in de restaurants en de housekeeping zijn voor ons ook erg belangrijk, dat maakt dat onze samenwerking vlekkeloos verloopt. Een campagne om het werk in de horeca te promoten vinden wij als leverancier in de branche daarom net zo belangrijk.

Waarom is het belangrijk voor jullie om bij te dragen aan een gezond en verbeterd imago van de Nederlandse Horeca?

De horeca is toch een fantastisch vak? Je hebt veel vrijheid en variatie in je werk, elke dag is anders. Iedere dag weer kun je mensen blij maken en de beste beleving bieden met persoonlijke aandacht en menselijk contact.
Van een schoon en fris opgemaakt bed tot het adviseren in gerechten en wijnen aan tafel tot het bieden van een ontspannen dag in de wellness. Voor het werken in de horeca ontwikkel je competenties die altijd ergens van pas komen, onder andere hoe we omgaan met elkaar in de samenleving, probleemoplossend, durf, kwaliteitsgerichtheid, besluitvaardigheid, betrokkenheid en flexibiliteit.


Welkom Blycolin, als Vriend van Nationale Horecadag!